Ranoja

Loncin G390F-I bensiinimootor

Availability: In Stock

Loncin G390F-I bensiinimootor
Neljataktiline, 1 silindriline 389cc 3
Võimsus 8.2 kW 3600 rpm
Max vääne 25.1 Nm / 2500 rpm
Paak 6,5L
Horisontaalne võll , pikkus 88mm, läbimõõt 25,4mm
Kaal 32kg
Garantii 1 aasta (eraisikule 2 aastat)
Seadme eeldatav tarneaeg 2-3 nädalat

520,00 

Available on backorder

Brands:
SKU: 5906434176661

Küsi pakkumist

    Description

    Loncin G390F-I bensiinimootor on üks levinumaid sisepõlemismootori tüüpe, mida kasutatakse laialdaselt sõidukites, muruniidukites, generaatorites ja paljudes teistes seadmetes. Selle tööpõhimõte põhineb neljal taktil ehk töötsüklil: sisselasketakt, surve- ehk kompressioonitakt, töö- ehk põlemistakt ja väljalasketakt.

    1. Sisselasketakt: Mootori tsükkel algab sisselasketaktiga. Kolb liigub silindris alla, avades sisselaskeklapi. Sel ajal voolab kütuse- ja õhusegu silindrisse. Segamise ja edasise põlemise eesmärgil on oluline, et segu oleks õige koostisega, mis tagab efektiivse ja puhta põlemise.

    2. Survetakt: Kui kolb liigub üles tagasi, sulgub sisselaskeklapp ja algab surve- ehk kompressioonitakt. Kolb surub kütuse- ja õhusegu väiksemasse ruumi, suurendades selle rõhku ja temperatuuri. Surve suurendamine aitab kaasa paremale põlemisele ja suurema jõu tekkimisele.

    3. Töötakt: Kui kolb jõuab ülemisse surnud punkti, süüdatakse kütuse- ja õhusegu süüteküünla abil. Põlemine tekitab suure hulga energiat, mis sunnib kolbi jõuliselt alla liikuma. See liikumine edastab mehaanilise energia väntvõllile, mis seejärel edastab selle edasi mootori jõuülekandesse ja lõpuks sõiduki ratastesse või seadme töörattasse.

    4. Väljalasketakt: Viimase takti jooksul liigub kolb taas üles, avades väljalaskeklapi. Põlemisjäägid ja heitgaasid tõrjutakse silindrist välja läbi väljalaskesüsteemi. Pärast seda on mootor valmis alustama uut tsüklit.

    Neljataktilise mootori eelised hõlmavad suuremat kütuseefektiivsust ja puhtamat põlemist võrreldes kahetaktiliste mootoritega. Selle põhjuseks on parem põlemise juhtimine ja efektiivsem heitgaaside eemaldamine. Lisaks on neljataktilised mootorid üldiselt vastupidavamad ja vähem mürarikkad.

    Kokkuvõttes on neljataktiline bensiinimootor keerukas, kuid tõhus masin, mis muudab keemilise energia mehaaniliseks energiaks nelja peamise töötsükli kaudu. See tööpõhimõte on võimaldanud sellel mootoritüübil saada peamiseks jõuallikaks paljudes igapäevastes rakendustes, pakkudes usaldusväärsust ja efektiivsust.

    Additional information

    Weight 32 kg
    Loncin G390F-I bensiinimootor
    You're viewing: Loncin G390F-I bensiinimootor 520,00 
    Add to cart
    Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
    • Image
    • SKU
    • Rating
    • Price
    • Stock
    • Availability
    • Add to cart
    • Description
    • Content
    • Weight
    • Dimensions
    • Additional information
    Click outside to hide the comparison bar
    Compare
    Shopping cart close